Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Alle vacatures
⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Heb jij affiniteit met techniek of computers? Ben jij klantvriendelijk, communicatief sterk en vind jij het leuk om probleemoplossend te werken? Wij zijn op zoek naar een Servicedesk Medewerker (1e-lijns) die aan de slag gaat op de Helpdesk afdeling van een internationale technische organisatie. Ben jij benieuwd naar de functie? Lees dan snel verder!

Organisatie

Je komt te werken bij een internationale en technische organisatie. Zij zijn wereldwijd de grootste speler in de markt. Het bedrijf biedt een totaal concept aan hun klanten, wat bestaat uit het leveren van hoogwaardige technische producten gecombineerd met digitale oplossingen. De organisatie is actief in meer dan 30 landen, waarbij ze alles in eigen hand willen houden: van installatie tot onderhoud en service. Inmiddels werken er totaal ongeveer 300 collega’s in de Benelux.

Als Servicedesk Medewerker kom je terecht op de Helpdesk afdeling. De Helpdesk afdeling bestaat uit 11 enthousiaste collega’s. Er heerst een goede sfeer waar hard wordt gewerkt, maar ook ruimte voor een grapje. Het is een no-nonsense bedrijf met een directe en eerlijke aanpak.

Functie

Als Servicedesk Medewerker (1e-lijns) ben je samen met een enthousiast team van collega’s verantwoordelijk voor het aannemen, registeren en verwerken van alle meldingen over storingen, besturingen van betalingssystemen en netwerken. Storingen kunnen direct door jou worden opgelost of zet je door naar de tweede- of derdelijns specialisten. Je zorgt ervoor dat de klant goed en tijdig wordt geïnformeerd over de status van de storing.

Na een inwerkperiode ben je klaar om aan de slag te gaan op de Helpdesk afdeling. Je werkt in een rooster waarin verschoven diensten en eventueel werken op zaterdag tot je werkpakket horen. De werktijden zijn tussen 6.00 en 20.00, waarbij je in shifts werkt.

Functie eisen

Als Servicedesk Medewerker vind je het niet erg om in onregelmatige diensten te werken. Je hebt een organiserend vermogen en bent analytisch ingesteld. Jij weet hoe je de klant te woord moet staan en hebt een servicegerichte houding. Als Servicedesk Medewerker ben jij communicatief vaardig en kan jij goed in teamverband samenwerken. Daarnaast herken jij jezelf in onderstaand profiel:

  • mbo/hbo werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in een soortgelijke functie (Klantenservice -, Support- of Helpdesk Medewerker) is een pre;
  • Affiniteit met techniek, computers of ICT;
  • Zeer goede kennis van Office pakketten;
  • Jij bent 32 tot 40 uur beschikbaar.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris tussen €2000 en €2600 o.b.v. fulltime, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Ruimte voor opleidingsmogelijkheden;
  • Een veelzijdige functie binnen een enthousiast team.

In eerste instantie ga je op basis van uitzenden aan de slag. Na een uitzendperiode van 6 maanden heb je recht op een 13e maand, 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen. Na deze uitzendperiode is de CAO Klein Metaal van toepassing.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Annemieke Bakker.

T: 085-9028122
M: 06-28340005 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: annemieke@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.

Menu