Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Alle vacatures
⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Zoek jij een ondersteunende rol op een verkoopafdeling en voel jij je thuis in een dynamische & technische omgeving? In de rol van Sales Assistent heb jij een veelzijdig takenpakket! Je hebt contact met klanten, leveranciers en duikt ook de materie in wanneer een situatie daarom vraagt! Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een technische handelsorganisatie. Ze leveren technische producten aan de scheepvaart, offshore en industrie. Het is een bedrijf met korte lijnen met de vragen van een grote internationale organisatie. Ze hebben kantoren in Nederland, Polen, Spanje, Portugal en USA. Buiten dat ze producten leveren, hebben ze ook een eigen revisie afdeling waar de defecte producten weer als nieuw wordt gereviseerd.

Het is een energiek bedrijf, waar kwaliteit een voorwaarde is. De dagelijkse uitdaging is om steeds met innovatieve oplossingen te komen voor complexe, technische vragen. Dit doen ze door te investeren in technologie en in de werknemers.

Je komt als Sales Assistent ter versterking te werken op de afdeling binnendienst met vier directe collega’s.

Functie

Als Sales Assistent heb je de volgende veelzijdige taken & verantwoordelijkheden;

  • Je ondersteunt de Inside Sales en Outside sales op administratief gebied (verwerken, monitoren en archiveren van orders, telefoon aannemen);
  • Je stelt technische documentatiepakketten samen voor verzending bij de orders (document control);
  • Je brengt offertes uit voor standaardaanvragen uit de scheepvaart en offshore;
  • Je onderhoudt contacten met collega’s en nieuwe en bestaande klanten;
  • Je koopt ordergericht producten in (niet direct leverbaar uit eigen warehouse) bij verschillende leveranciers.

Functie eisen

En wat breng jij mee als Sales Assistent?

  • Havo/mbo werk- en denkniveau, richting commercie/administratief;
  • Relevante werkervaring in een vergelijkbare commerciële functie binnen een dynamische/ad-hoc omgeving;
  • Ervaring in het werken met ERP systemen (bij voorkeur JD Edwards) en MS Office;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent gemotiveerd om je de technische productkennis helemaal eigen te maken;
  • Je denkt en handelt proactief, klantgericht en kunt snel schakelen;
  • Je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar.

Aanbod

En wat bieden wij jou in de rol van Sales Assistent?

  • Natuurlijk een hele zelfstandige & afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief in een groeiende internationale organisatie;
  • Gedurende het eerste half jaar ga je op uitzendbasis aan de slag en na deze periode, hierna kom je in dienst bij het bedrijf zelf en kom je te werken onder de CAO technische handelsorganisatie;
  • Een bruto maandsalaris tussen de €2100 en €2500, afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • Goede opleidingsmogelijkheden om jouw functie goed te kunnen uitvoeren en jezelf verder te ontwikkelen.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Annemieke Bakker.

T: 085-9028122
M: 06-28340005 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: annemieke@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.

Menu