⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

We zijn op zoek naar een echte duizendpoot die de service afdeling komt ondersteunen op het gebied van alle administratieve processen. Je bent een spin in het web en je kan snel schakelen als dit nodig is! Heb je een afgeronde hbo-opleiding en ben je op zoek naar een eerste of tweede stap in je carrière? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een internationaal technisch bedrijf, actief op alle continenten in de wereld. Ze hebben een dynamische werkomgeving waarin innovatie en denken in oplossingen de dagelijkse gang van zaken vormgeven. Je komt te werken in een leuk enthousiast team met zes directe collega’s.

Functie

Jij als Office Assistent Service bent een echte duizendpoot! Je gaat de serviceafdeling ondersteunen op het gebied van alle administratieve processen. Je bent een spin in het web en je kan snel schakelen als dit nodig is. Ook ben je verantwoordelijk voor het opmaken van offertes en opdrachtbevestigingen. Daarnaast neem je ook telefonische storingen aan wanneer de servicemedewerkers niet beschikbaar zijn. Wanneer de servicebezoeken zijn afgerond, verwerk je de servicebonnen en bereid je de facturatie voor. In deze administratieve en ondersteunende functie van Office Assistent Service heb je o.a. de volgende taken en verantwoordelijkheden;

  • Bewaken van de levertijden/tijdsduur;
  • Registratie uren en gebruikte materialen;
  • Afhandeling van de facturatie;
  • Zorg dragen voor het tijdig gereed zijn van gecombineerde orders voor verzending naar klant of dealer;
  • Je hebt contact met de afdeling Inkoop;
  • Benaderen van klanten voor preventief onderhoud;
  • Afhandeling van vragen of klachten naar aanleiding van de facturatie.

Functie eisen

Als Office Assistent Service herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bijvoorbeeld richting Office Management;
  • Je spreekt Nederlands, maar schakelt over naar het Engels wanneer dit nodig is;
  • Je vindt het leuk om te werken in een technische omgeving;
  • Je bent pro-actief; je ziet waar jouw werkzaamheden liggen en waar je collega’s werk uit handen kunt nemen.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris tussen de €2000 en €2500 bruto per maand;
  • Een informele en innovatieve werkomgeving waarin elke dag aan creatieve oplossingen wordt gewerkt;
  • Veel ruimte voor jouw visie en inbreng;
  • Geen premie voor je pensioenfonds;
  • 25 vrije dagen;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen.

Inlichtingen

Voor meer informatie vraag naar Renate Leeuwenstein | Lincks Personal Recruitment

(t) 085-9028123
(e) renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.