⃪ Terug naar het vacature overzicht

Medewerker Personeelszaken & Salarisadministratie (24 uur) – Dordrecht

Introductie

Voel jij je thuis in een open en professionele werkomgeving? En breng jij de nodige ervaring mee op het gebied van HR en salarisadministratie? Voor een toonaangevende en internationale organisatie zijn wij op zoek naar een gedreven en enthousiaste Medewerker Personeelszaken & Salarisadministratie!

Organisatie

Je komt te werken bij een toonaangevende leverancier van producten en diensten op het gebied van veiligheid. Zij hebben klanten in de industrie, bouw, maar ook op kantoor. Er werken in totaal zo’n 300 collega’s in drie verschillende landen.

Jij gaat onderdeel uitmaken van een team, dat bestaat uit één directe collega en de HR Director. Je rapporteert aan de HR Director en wordt door beide collega’s begeleid en ingewerkt. De werkdagen zijn tijdens het inwerktraject (de eerste 3 maanden) maandag, dinsdag en vrijdag en daarna in overleg te bepalen. Ook hierna blijft een parttime functie voor drie dagen in de week.

Functie

Als Medewerker Personeelszaken & Salarisadministratie ben je verzekerd van een afwisselend takenpakket en krijg je te maken met alle lopende zaken op de HR-afdeling! Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

  • Maken en bewerken van (standaard) arbeidsovereenkomsten;
  • Het begeleiden van verzuimdossiers;
  • Verzorgen van de in- en uit dienst meldingen van medewerkers;
  • Regelen van diverse personele verzekeringen;
  • Je bent het aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers voor onderwerpen zoals pensioen, de Arbeidsvoorwaardenregeling, ziektekostenverzekering, salaris en verlof.

Hiernaast ben je samen met jouw collega verantwoordelijk voor de salarisadministratie (een klein deel internationaal). Je draagt zorg voor een compliant proces op het gebied van personeels- en salarisadministratie. Dit wordt regelmatig in- en extern geaudit door de Accountants.

Functie eisen

Door jouw brede kennis op het gebied van Personeelszaken en HR ben je in staat complexe dossiers van A tot Z te begeleiden, bijvoorbeeld op het gebied van verzuim. Verder herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Minimaal mbo werk- en denk niveau;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een soortgelijke functie en zeker met salarisadministratie;
  • Goede communicatieve vaardigheden en slagvaardig in handelen;
  • Kennis van wetgeving en personeelsregelingen;
  • Accuraat, cijfermatig inzicht, stressbestendig, flexibele werkhouding en oplossingsgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Het is een pre als je in bezit bent van je PDL;
  • Het is een pre indien je ervaring hebt met You Force van Raet.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

Een mooi bruto maandsalaris tussen de €2700 en €3300 op fulltime basis, afhankelijk van jouw kennis en werkervaring. Hierbij hoort ook nog een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling (beschikbare premieregeling met 85% premie inleg werkgever) en de mogelijkheid om deel te nemen aan een goede collectieve ziektekostenverzekering. Je krijgt in eerste instantie een jaarcontract.

Verder bieden we een leuke functie binnen een internationaal bedrijf en binnen een klein collegiaal team, waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf te ontwikkelen!

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Renate Leeuwenstein

T: 085-9028123
M: 06-22808990 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.