Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Alle vacatures
⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Als Helpdesk Medewerker ICT ben je samen met een enthousiast team verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en verwerken van alle eerstelijns meldingen over storingen, besturingen van betalingssystemen en netwerken. Deze kunnen direct door jou opgelost worden of stuur je door naar tweede- of derdelijns specialisten. Je zorgt ervoor dat de klant goed en tijdig wordt geïnformeerd over de status. Heb jij affiniteit met techniek of computers? Lees dan snel verder!

Organisatie

Je komt te werken als Helpdesk Medewerker ICT bij een internationale en technische organisatie, gevestigd in Dordrecht. Zij zijn wereldwijd de grootste speler in de markt. Het bedrijf biedt een totaal concept aan hun klanten, wat bestaat uit het leveren van hoogwaardige technische producten gecombineerd met digitale oplossingen. De organisatie is actief in meer dan 30 landen, waarbij ze alles in eigen hand willen houden: van installatie tot onderhoud en service. Inmiddels werken er totaal ongeveer 300 collega’s in de Benelux.

Als Helpdeskmedewerker kom je terecht op de Helpdesk afdeling. De Helpdeskafdeling bestaat uit 10 enthousiaste collega’s. Er heerst een goede sfeer waar hard wordt gewerkt, maar er is ook ruimte voor een grapje. Het is een no-nonsense bedrijf met een directe en eerlijke aanpak.

Functie

Als Helpdesk Medewerker ICT ben je samen met een enthousiast team van collega’s verantwoordelijk voor het aannemen, registeren en verwerken van alle eerstelijns meldingen over storingen, besturingen van betalingssystemen en netwerken. Storingen kunnen direct door jou worden opgelost of zet je door naar de tweede- of derdelijns specialisten. Je zorgt ervoor dat de klant goed en tijdig wordt geïnformeerd over de status van de storing.

Na een inwerkperiode ben je klaar om aan de slag te gaan op de Helpdeskafdeling. Je werkt in een rooster waarin verschoven diensten en eventueel werken op zaterdag tot je werkpakket horen. De werktijden zijn tussen 06.00 en 22.00 uur, waarbij je in shifts werkt in een roulatiesysteem met je collega’s. Het komt ook voor dat je op zondag vanuit huis oproepbaar bent, dit wordt uiteraard gecompenseerd door middel van een vergoeding en extra vrije dag doordeweeks.

Functie-eisen

Als Helpdesk Medewerker ICT vind je het niet erg om in onregelmatige diensten te werken. Je hebt een organiserend vermogen en bent analytisch ingesteld. Jij weet hoe je de klant te woord moet staan en hebt een servicegerichte houding. Ook ben jij communicatief vaardig en kan jij goed in teamverband samenwerken. Daarnaast herken jij jezelf in onderstaand profiel:

  • Mbo+ of hbo werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in een soortgelijke functie (Klantenservice -, Support- of Helpdesk Medewerker) is een pre;
  • Affiniteit met techniek, computers en/of ICT;
  • Goede kennis van Office pakketten;
  • Jij bent 32 tot 40 uur beschikbaar;
  • Communicatief en analytisch ingesteld.
  • Je bent servicegericht.

Aanbod

En wat bieden wij jou als Helpdesk Medewerker ICT?

  • Een marktconform salaris tussen €2000 en €2600,- euro (fulltime), afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • Ruimte voor opleidingsmogelijkheden;
  • Een veelzijdige functie binnen een enthousiast team.
  • Je valt onder CAO klein Metaal;
  • Goede pensioenregeling.
  • 25 vakantie dagen en 13 ADV dagen op fulltime basis.


Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Marissa Deuze.

T: 085-9028121
M: 06-18416320 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: marissa@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.

Menu