Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Alle vacatures
⃪ Terug naar het vacature overzicht

Financieel Administratief Medewerker (24-32 uur) – Hoeksche Waard

Introductie

Heb jij een mbo-diploma op het gebied van financiële administratie op zak, ben je analytisch sterk en vind je persoonlijke ontwikkeling belangrijk? Dan is dit misschien wel jouw nieuwe baan! Als Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van diverse MKB-klanten in de regio’s Hoeksche Waard en Rotterdam. Jouw nieuwe werkgever is een familiebedrijf en er heerst een informele sfeer op kantoor. Wil jij aan de slag voor 24 tot 32 uur in de week? Reageer dan snel!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een echt familiebedrijf dat zich al ruim 50 jaar richt op ondernemers in het MKB in de regio’s Hoeksche Waard en Rotterdam. Zij bieden diverse financiële diensten op administratief, fiscaal en bedrijfseconomisch gebied, waarin ze samen met de klant de strategie bepalen zodat zij zo succesvol mogelijk kunnen ondernemen.

Vanuit het kantoor in de Hoeksche Waard ga jij als Financieel Administratief Medewerker het team van vier collega’s versterken. Dit is mogelijk voor 24 of 32 uur per week. Er heerst een informele en prettige werksfeer op kantoor, waarbij korte communicatielijnen gegarandeerd zijn.

Functie

Als Financieel Administratief Medewerker werk je samen met jouw collega’s aan de financiële administratie van een grote diversiteit aan MKB-klanten in de regio. Je bent verantwoordelijk voor een eigen klantengroep en je hebt onder andere de volgende taken:

  • Het verwerken, controleren en indien nodig aanpassen van de financiële administratie;

  • Verzorgen van tussentijdse rapportages en het voorbereiden van jaarrekeningen;
  • Het voorbereiden en doen van aangiftes;
  • Je onderhoudt regelmatig contact met klanten en relaties, zodat actuele zaken direct gesignaleerd en opgepakt kunnen worden;
  • Verwerken van de loonadministratie.

Functie-eisen

Leergierig, proactief en accuraat zijn woorden waarin jij jezelf als Financieel Administratief Medewerker herkent. Jij kunt goed zelfstandig werken, maar ziet zeker ook de meerwaarde van werken in teamverband. Verder herken jij jezelf in onderstaand profiel:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in de richting van Bedrijfseconomie of Bedrijfsadministratie;
  • Heb je werkervaring opgedaan bij een administratie- of accountantskantoor? Dan is dit een sterke pre;
  • Jij bent communicatief sterk in woord en geschrift;
  • Kennis van AccountView en/ of Visma is mooi meegenomen;
  • Tot slot ben je 24 tot 32 uur per week beschikbaar en woonachtig in de regio Hoeksche Waard.

Aanbod

En wat bieden wij jou als Financieel Administratief Medewerker?

  • Een goed bruto maandsalaris van maximaal €3000 op fulltime basis, dit is geheel afhankelijk van de ervaring en kennis die je meebrengt;
  • 25 vrije dagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • De mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen, door middel van het volgen van opleidingen of cursussen;
  • Flexibele werktijden, uiteraard in overleg;
  • Een verantwoordelijke en zelfstandige baan voor 24 of 32 uur in de week bij een groeiend, informeel familiebedrijf in de Hoeksche Waard!

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten over deze rol van Financieel Administratief Medewerker in de Hoeksche Waard? Neem contact op met Renate Leeuwenstein.

T: 085-9028123
M: 06-22808990 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul je gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Je sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.

Menu