Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Customer Service Medewerker – Dordrecht

Introductie

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als Customer Service Medewerker binnen een internationale organisatie waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt? Heb jij ervaring met planwerkzaamheden én heb je affiniteit met techniek? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In jouw nieuwe baan ben je verantwoordelijk voor het ordermanagement van een grote klant, waarvoor je veel contact met diverse afdelingen, Engineers en stakeholders hebt. Daarnaast maak je de planning, monitor je voorraden én coördineer je de werkvoorbereiding. Nieuwsgierig geworden naar deze vacature in Dordrecht? Lees dan snel verder!

Organisatie

Als Customer Service Medewerker kom je te werken bij een grote internationale organisatie binnen de industriële sector. Zij zijn wereldwijd met 55.000 medewerkers actief in ruim 200 landen. Je maakt deel uit van een informeel en ambitieus team op de locatie in Dordrecht waar 60 mensen werken. Zelf kom je te werken op de supply chain-afdeling met in totaal tien collega’s.

Functie

In deze veelzijdige rol van Customer Service Medewerker heb je een tweeledig takenpakket. Jij bent namelijk, van invoer tot levering, verantwoordelijk voor het ordermanagement van een grote klant. Je verwerkt alle orders, monitort levertijden en houdt nauw contact met de stakeholders.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het maken van de planning van een verpakkingsafdeling waar diverse producten worden verzameld en verpakt voor complexe installaties en projecten. Continue controleer je of er nog voldoende voorraad aanwezig is om aan de klantvraag te voldoen en zorg je ervoor dat de werkvoorbereiding op orde is. Uiteraard schakel je met jouw collega’s over besteldata en levertijden, zodat jouw planning geen vertraging oploopt. Verder kun je denken aan de volgende werkzaamheden:

  • Voorraad verplaatsen naar de locaties waar er tekorten zijn;
  • Spoedig verwerken van achterstallige bestellingen;
  • Orders inboeken;
  • Meedenken in verbeterprojecten;
  • Correcte administratieve verwerking;
  • Het onderhouden van contacten en updaten van klanten, leveranciers, stakeholders en interne afdelingen;
  • Kwaliteitscontroles uitvoeren om niet-conforme producten uit de voorraden te halen;
  • Beheer van de voorraadstroom en coördinatie van het proces van producten die naar klanten moeten worden verzonden.

Functie-eisen

Als Customer Service Medewerker ben je in staat goed zelfstandig te werken. Je pakt proactief taken op, denkt in oplossingen én hebt een grote affiniteit met techniek. Verder herken je jezelf in het volgend profiel:

  • Ervaring in een vergelijkbare functie of op een supply chain of logistieke afdeling;
  • Ervaring met het maken van planningen is een must. Heb je dit in een technische omgeving gedaan? Dan is dat mooi meegenomen;
  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Uitstekende communicatie vaardigheden;
  • Een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal;
  • Je bent fulltime (32 tot 40 uur) beschikbaar.

Aanbod

En wat bieden wij jou als Customer Service Medewerker in Dordrecht?

  • Een goed bruto maandsalaris met een bovengrens van € 3200 op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring;
  • Werken in een ambitieus team van internationale collega’s;
  • Een afwisselende functie op de supply chain-afdeling;
  • Elke dag wordt er een uitgebreide lunch en fruit aangeboden.;

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen. #prio1

Vragen? Stuur een Whatsapp bericht

Klik hier

Vragen? Stuur een bericht

Klik hier
Menu