⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

In deze veelzijdige functie van Customer Service Medewerker ondersteun je samen met jouw enthousiaste collega’s de Accountmanagers en ben je hét aanspreekpunt voor uiteenlopende vragen van klanten en leveranciers. Heb jij minimaal een afgeronde mbo-opleiding en ben jij toe aan een eerste of tweede stap in jouw carrière? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een dynamische organisatie die producten levert aan met name de retail- en de foodsector. Binnen de organisatie heerst een sterke no-nonsense en hands-on mentaliteit.

Waarden zoals passie en loyaliteit staan hoog in het vaandel en daarmee ook de ontplooiing van hun medewerkers; zodat jij ook voldoende ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en uit te dagen! In totaal krijg je er zo’n 450 nieuwe collega’s bij.

Functie

Ter versterking van de business unit in Oud-Beijerland zijn we op zoek naar een fulltime Customer Service Medewerker. Samen met jouw collega’s ben je medeverantwoordelijk voor een optimaal resultaat in omzet en rendement door proactieve ondersteuning van accountmanagers en proactief beheer van actuele accounts. Je adviseert, neemt offerteaanvragen in behandeling, verstuurt monsters, drukproeven en opdrachtbevestigingen en volgt deze zaken ook op. Je volgt het proces van aanvraag tot aflevering en hebt hierdoor ook regelmatig contact met leveranciers.

Functie eisen

Als Customer Service Medewerker herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Je bent voor 32 of 40 uur per week beschikbaar, de woensdag is een verplichte werkdag;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Kennis van Engelse en Duitse taal is een grote pre;
  • Heb je kennis van ASQ, super office Qlickview / RAW? Dan is dat een groot voordeel;
  • Tot slot heb jij kennis van operationele processen.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een aantrekkelijk bruto maandsalaris, afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een winstdeling, pensioenregeling, 27 vakantiedagen (op basis van fulltime) en personeelskorting op het hele assortiment;
  • Een zelfstandige baan bij een professionele, toekomstgerichte organisatie die volop groeit;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie;
  • Samenwerken met leuke en gedreven collega’s in een prettige en informele werksfeer.

Inlichtingen

Voor meer informatie vraag naar Renate Leeuwenstein | Lincks Personal Recruitment

(t) 085-9028123 of 06-22808990 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
(e) renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.