⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

In de veelzijdige fulltime functie van Commercieel Medewerker Binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en daarnaast ook de schakel tussen de diverse klanten en leveranciers! Door het bieden van excellente service aan de klant bepaal je mede het gezicht en succes van jouw nieuwe werkgever. Heb je mbo werk- en denkniveau, ben je fulltime beschikbaar en heb je al ervaring opgedaan in een soortgelijke rol? Lees dan snel verder!

Organisatie

Je komt te werken bij een internationale groothandel welke duurzame (zelf ontwikkelde) technische productoplossingen aanbiedt. Ze zijn onderdeel van een overkoepelende organisatie, die onder andere kantoren heeft in België, Duitsland en China. Ze zijn een belangrijke speler in hun markt en continu aan het groeien.

In totaal werken er ongeveer 115 collega’s op de vestiging in Nederland. Het is van origine een familiebedrijf en hierdoor hangt er een prettige en informele sfeer. Er is een actieve personeelsvereniging die veel organiseert, zoals sinterklaas, kerst en uitjes. Ook kan je in je pauze een potje poolen of tafeltennissen in de kantine.

De verkoopafdeling bestaat momenteel uit 20 collega’s.

Functie

Als Commercieel Medewerker Binnendienst kom je te werken op de afdeling Inside Sales. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en daarnaast ook de schakel tussen de diverse klanten, leveranciers en interne afdelingen. Door het bieden van excellente service aan de klant bepaal je mede het gezicht en succes van jouw nieuwe werkgever! Je hebt o.a. de volgende taken en verantwoordelijkheden;

  • Je draagt zorg voor een tijdige levering door het proactief monitoren van bestellingen d.m.v. communicatie met afdeling inkoop;
  • Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van alle productgroepen binnen het bedrijf voor de toebedeelde klanten;
  • Je neemt aanvragen in behandeling, vervaardigt en verzend offertes;
  • Je onderhoudt contacten en adviseert klanten / vertegenwoordigers;
  • Je draagt zorg voor het tijdig versturen van aanbiedingen en het proactief monitoren van aanvragen;
  • Bepalen van transportmethodes met de klant en communiceren met inkoop/transport en leidinggevende;
  • Je zorgt voor een correcte klachtenafhandeling.

Afhankelijk van jouw reeds opgedane ervaring ga je de key accounts bedienen of de accounts in het middensegment.

Functie eisen

Als Commercieel Medewerker Binnendienst herken jij jezelf in het onderstaande profiel;

  • Je hebt een afgerond mbo-opleiding;
  • Je hebt affiniteit met techniek, een lager achtergrond is een pre.
  • Goede kennis van het MS Office pakket (Word, PowerPoint, Excel, Acces);
  • Je hebt ruime ervaring met ERP-systemen;
  • Je bent analytisch sterk en een teamspeler;
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse taal, daarnaast kun je Engels lezen en schrijven, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • Je bent fulltime beschikbaar.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een salaris tussen de €2500 en €3000 bruto per maand op fulltime basis;
  • Na een korte uitzendperiode van zes maanden kom je in dienst van onze opdrachtgever;
  • De mogelijkheid je verder te ontwikkelen binnen deze nog steeds groeiende organisatie;
  • Hiernaast behoren na de uitzendperiode, onder andere, een 13e maand, reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling tot jouw secundaire arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Annemieke Bakker

T: 085-9028122
E: annemieke@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.