Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Alle vacatures
⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Heb jij een afgeronde commerciële mbo niveau 4 of hbo-opleiding en ben je op zoek naar een eerste of tweede stap in je carrière? Krijg jij energie uit het helpen van klanten en een stuk administratie? Bij Intersafe, een internationaal groeiende handelsorganisatie kun je aan de slag als Commercieel Administratief Medewerker!

In deze rol adviseer je klanten over de producten en begeleid je de orders. Zo lever jij een belangrijke bedrage aan de continuïteit en de groei van deze mooie organisatie. Lijkt dit je interessant? Lees dan snel verder!

Organisatie

Intersafe is een internationale & toonaangevende leverancier van producten en diensten op het gebied van veiligheid. Zij hebben klanten in de industrie, bouw, maar ook op kantoor. Er werken in totaal zo’n 300 collega’s in drie verschillende landen. De volgende waarden staan centraal binnen de organisatie; klant- & servicegerichtheid, veiligheidsgericht, informeel, direct & eerlijk en transparantie.

Het bedrijf investeert in medewerkers en heeft een eigen Academy, waarin medewerkers intern worden opgeleid. Naast de investering in ontwikkeling, is er ook ruimte voor plezier. Regelmatig worden er leuke uitjes georganiseerd voor het personeel.

Je komt te werken in een klein team van zes collega’s. De afdeling is een moderne, rustige omgeving waar een prettige sfeer hangt. Als Commercieel Administratief Medewerker rapporteer je aan de Teamleider Customer Service.

Functie

Na een gedegen inwerkperiode van 6 maanden, waarin je bekend wordt gemaakt met de organisatie en het productassortiment, word je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de verkoop voor een aantal accounts. Als Commercieel Administratief Medewerker werk je nauw samen met de Account Managers en onderhoudt contacten met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Je hebt onder andere de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Zorg dragen voor een correcte en soepele afwikkeling van offertes en orders en alle bijbehorende administratie;
  • Verantwoordelijk voor het vastleggen, beheren en bewaken van alle contractafspraken binnen je marktsegment;
  • Informeren van klanten inzake toepassing en het gebruik van de diverse artikelen;
  • Opvolging geven aan taken die voortvloeien uit activiteiten van de Account Manager.

Functie eisen

Als Commercieel Administratief Medewerker herken je je in het volgende profiel:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 of hbo-opleiding in een commerciële richting;
  • Je hebt kennis van en ervaring met het MS Office pakket (Word , Excel en Outlook);
  • Je krijgt energie van klantcontact en bent praktisch ingesteld;
  • Je neemt initiatieven en bent voortdurend op zoek naar uitdagingen;
  • Je bent resultaatgericht, in staat jouw eigen werk goed te organiseren, een teamplayer en je bent klantgericht.

Aanbod

In jouw functie als Commercieel Administratief Medewerker kun je rekenen op een uitdagende rol bij een dynamische en krachtige onderneming met ruimte voor eigen initiatief, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid, maar ook de volgende mooie arbeidsvoorwaarden;

  • Een goed bruto maandsalaris tussen €2100,- en €2700,- per maand, afhankelijk van jouw leeftijd & ervaring;
  • Een hele mooie bonusregeling;
  • En ook nog eens 25 vakantie- en 7 ADV dagen, een zeer goede pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Tot slot, maar natuurlijk ook erg belangrijk; uitgebreide opleidingsmogelijkheden en doorgroei binnen het bedrijf!

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Renate Leeuwenstein.

T: 085-9028123
M: 06-22808990 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.

Menu