⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Ben jij analytisch sterk en is initiatief nemen vanzelfsprekend voor jou? Wil jij daarbij graag werken in een bedrijf dat volop aan het groeien is? Dan is deze vacature als Business Controller echt iets voor jou! Met minimaal vijf jaar relevante werkervaring, weet jij dan ook precies waar je over praat. Meer weten? Lees snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een dynamische organisatie in de regio Barendrecht. Zij leveren hun producten aan met name de retail- en de foodsector. Binnen de organisatie heerst een sterke no-nonsense en hands-on mentaliteit.

Waarden zoals passie en loyaliteit staan hoog in het vaandel en daarmee ook de ontplooiing van hun medewerkers; zodat jij ook voldoende ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en uit te dagen! In totaal krijg je er zo’n 450 nieuwe collega’s bij, verdeelt over meerder locaties. Het team op deze locatie bestaat uit 3 collega’s en daarnaast is er nog grote financiële afdeling met +/- 12 collega’s.

Functie

Als Business Controller ga jij een uitdaging niet uit de weg! Met een kritische blik, verzamel en beoordeel jij de financiële gegevens. Als schakel tussen de afdelingen Finance en Sales vertaal jij deze gegevens in begrijpelijke rapportages. Omdat jij weet waar je het over hebt, ben jij een sterke gesprekspartner voor de verschillende Business Unit Managers die jij gevraagd én ongevraagd advies geeft. Daarnaast heb jij een actieve rol in de forecast- en budgetprocessen, monitor je KPI’s en signaleer je afwijkingen. Je bent regelmatig betrokken bij projecten op het gebied van markten en producten.

Functie eisen

Natuurlijk ben jij als Business Controller analytisch zeer sterk en is ook de financiële planning voor jou geen probleem. Verder herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding Bedrijfseconomie op hbo of wo niveau, of vergelijkbaar;
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring, ervaring in een handelsorganisatie is een pre;
  • Je hebt kennis van planning- en controlecyclus. MS-office, BI en ERP-systemen;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en in het Engels, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent goed in het onderhouden van relaties met de interne klanten.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een aantrekkelijk bruto maandsalaris met een bovengrens van € 5000,-, afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een winstdeling, pensioenregeling, 27 vakantiedagen (op basis van fulltime) en personeelskorting op het hele assortiment;
  • Een zelfstandige baan bij een professionele, toekomstgerichte organisatie die volop groeit;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie;
  • Samenwerken met leuke en gedreven collega’s in een prettige en informele werksfeer.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Renate Leeuwenstein

T: 085-9028123
M: 06-22808990 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.