⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Ben jij net klaar met je mbo-opleiding en op zoek naar je eerste administratieve werkervaring in een commerciële omgeving? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven! Als Administratief Medewerker Verkoop ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van orders, klachten, contracten, retouren en de gemaakte afspraken! Is jouw interesse gewekt? Lees dan snel verder!

Organisatie

Je komt te werken bij een internationale groothandel welke duurzame (zelf ontwikkelde) technische productoplossingen aanbiedt. Ze zijn onderdeel van een overkoepelende organisatie, die onder andere kantoren heeft in België, Duitsland en China. Ze zijn een belangrijke speler in hun markt en continu aan het groeien.

In totaal werken er ongeveer 115 collega’s op de vestiging in Nederland. Het is van origine een familiebedrijf en hierdoor hangt er een prettige en informele sfeer. Er is een actieve personeelsvereniging die veel organiseert, zoals sinterklaas, kerst en uitjes. Ook kan je in je pauze een potje poolen of tafeltennissen in de kantine.

Je werkt in een team met 3 enthousiaste collega’s!

Functie

Als Administratief Medewerker Verkoop bied je administratieve en commerciële ondersteuning binnen de business unit. Daar komen de volgende werkzaamheden bij kijken:

  • Administratieve verwerking van contracten, verkooporders en retouren;
  • Administratieve afhandeling van klachten;
  • Telefonisch contact met klanten;
  • Het correct vastleggen van gemaakte afspraken in het ERP-systeem;
  • Algemene administratieve ondersteuning;
  • Verwerken van informatie in klantdossiers bijvoorbeeld n.a.v. klantbezoeken.

Functie eisen

Als Administratief Medewerker Verkoop beschik je over een proactieve werkhouding, ben je oplossingsgericht, accuraat en klantvriendelijk. Verder herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgerond mbo-opleiding in administratieve en/of commerciële richting;
  • Je kan goed omgaan met computers, werken op Windows met bijvoorbeeld Microsoft Office en Excel is voor jou geen probleem;
  • Je bent analytisch sterk en een teamspeler;
  • Je hebt kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent communicatief vaardig, stressbestendig en hebt een commerciële instelling.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een salaris tussen de €1800 en €2100 bruto per maand op fulltime basis;
  • Na een uitzendperiode van ongeveer zes maanden kom je in dienst bij onze opdrachtgever;
  • De mogelijkheid je verder te ontwikkelen binnen deze nog steeds groeiende organisatie;
  • Hiernaast behoren na de uitzendperiode, onder andere, een 13e maand, reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling tot de secundaire arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Arjan Huisman

T: 085-9028126
E: arjan@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.