Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Alle vacatures
⃪ Terug naar het vacature overzicht

Administratief Logistiek Medewerker – Dordrecht

Introductie

Als Administratief Logistiek Medewerker ben je verantwoordelijk voor de inkomende orders, de palletadministratie, de planning en je zorgt dat chauffeurs worden voorzien van de juiste papieren. Hiernaast heb je ook logistieke taken en spring je zelf bij op de heftruck als het nodig is. Heb je mbo werk- en denkniveau, ben je administratief goed onderlegd en in het bezit van een geldig heftruckcertificaat? Lees dan snel de gehele vacature!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een internationaal opererende producent in de foodsector. Voor veel grote internationale klanten produceren en verpakken zij onder private labels. Je komt te werken in een informele organisatie waar in totaal zo’n 120 collega’s werkzaam zijn. Hiervan werkt ongeveer een derde op kantoor en twee derde in de fabriek.

In de functie van Administratief Logistiek Medewerker stuur je drie heftruckchauffeurs aan en rapporteer je aan de Supply Chain Manager.

Functie

Als Administratief Logistiek Medewerker heb je een afwisselende functie waarin je samen met een directe collega verantwoordelijk bent voor een tijdige ontvangst van inkomende goederen en correcte aanlevering van uitgaande goederen. Je stuurt drie heftruckchauffeurs aan en indien nodig spring je zelf bij op de heftruck of palletwagen. Je ontvangt de retouren, bewaakt de kwaliteit van de producten en ziet er op toe dat de regels op het gebied kwaliteit en veiligheid worden nageleefd.

Naast jouw werkzaamheden op de vloer zorg je er als Administratief Logistiek Medewerker ook op administratief vlak voor dat alles in orde is. Zo verwerk je inkomende orders, maak je een planning voor je collega’s en zorg je ervoor dat de chauffeurs die goederen komen laden of lossen voorzien zijn van de juiste papieren. Tot slot verzorg jij de palletadministratie en onderhoud je contact met de andere afdelingen om het proces zo goed mogelijk te laten verlopen.

Jouw werktijden zijn van 7.00 uur / 7.30 uur tot 15.30 / 16.00 uur.

Functie eisen

Als Administratief Logistiek Medewerker ben je gewend om secuur en zelfstandig te werken volgens de geldende voorschriften. Jij communiceert duidelijk naar collega’s en leidinggevende en bent een echte teamplayer. Daarnaast herken jij jezelf in het onderstaande profiel:

  • Je bent in het bezit van een mbo-diploma (minimaal niveau 3) in de richting van logistiek of hebt werkervaring in een vergelijkbare functie;

  • Je bent in het bezit van een geldig heftruckcertificaat en hebt ervaring met laden en lossen;
  • Je hebt affiniteit met logistieke processen/software systemen;
  • Je bent staat om het overzicht te bewaren en snel te schakelen;
  • Je beheerst de Nederlands taal en Engelse taal goed. Heb je kennis van de Duitse taal? Dan is dit een pre.

Aanbod

En wat bieden wij jou als Administratief Logistiek Medewerker?

  • Een hele veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Een bruto maandsalaris tot maximaal €2500, afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Mogelijk start je eerst op basis van uitzenden, daarna heb je recht op een mooi secundair arbeidspakket.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Arjan Huisman.

T: 085-9028126
M: 06-38152143 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: arjan@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.

Menu