Wil jij dat we jou helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

Alle vacatures
⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

In deze veelzijdige functie van Administratief Logistiek Medewerker verwerk je transporten, beheer je documenten, je verwerkt keuringscertificaten, je regelt koerierszendingen, je meldt chauffeurs aan voor levering aan boord van schepen en je controleert facturen en verzorgt de nacalculatie. Wil jij aan de slag in een afwisselende logistiek administratieve functie binnen een ondernemend bedrijf met korte lijnen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een technische handelsorganisatie. Ze leveren technische producten aan de scheepvaart, offshore en industrie. Het is een bedrijf met korte lijnen met de vragen van een grote internationale organisatie. Ze hebben kantoren in Nederland, Polen, Spanje, Portugal en USA. Buiten dat ze producten leveren, hebben ze ook een eigen revisie afdeling waar de defecte producten weer als nieuw wordt gereviseerd.

Het is een energiek bedrijf, waar kwaliteit een voorwaarde is. De dagelijkse uitdaging is om steeds met innovatieve oplossingen te komen voor complexe, technische vragen. Dit doen ze door te investeren in technologie en in de werknemers. Je komt te werken op de afdeling Expeditie met vijf directe collega’s!

Functie

Als Administratief Logistiek Medewerker heb je een uitdagende en veelzijdige functie op de afdeling Expeditie met vijf directe collega’s. Je hebt o.a. de volgende taken en verantwoordelijkheden;

  • Je verwerkt transporten voor de eigen chauffeurs;
  • Je meldt de eigen chauffeurs aan voor levering aan boord van schepen;
  • Je regelt en verwerkt koerierszendingen, lucht- en zeevrachten en transporten via vaste transporteurs over de weg;
  • Je beheert certificaten;
  • Je verwerkt en controleert de keuringscertificaten en stuurt deze na aan de klant;
  • Je behandelt inkomende vrachten en plant ze in voor aflevering;
  • Je ontvangt bezoekers zoals klanten en leveranciers;
  • Je controleert facturen en verzorgt de nacalculatie van transportfacturen;
  • Je stelt douanedocumenten op.

Functie eisen

En wat breng jij mee als Administratief Logistiek Medewerker?

  • Afgeronde mbo-opleiding;
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie in een transport en/of scheepvaart omgeving;
  • Ervaring in het werken met logistieke processen en ERP systeem (JDE);
  • Je beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent klantgericht, nauwkeurig en kunt goed plannen en organiseren.

Aanbod

En wat bieden wij jou in de rol van Administratief Logistiek Medewerker?

  • Een bruto maandsalaris tussen de €1900 en €2400, afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • Een hele zelfstandige & afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief in een groeiende internationale organisatie;
  • Na een korte uitzendperiode van zes maanden kom je direct in dienst van onze opdrachtgever;
  • Goede opleidingsmogelijkheden om jouw functie goed te kunnen uitvoeren en jezelf verder te ontwikkelen.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Arjan Huisman.

T: 085-9028126
E: arjan@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.

Menu