⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Ben jij gedreven en heb je de ambitie om jezelf te ontwikkelen? Heb jij hbo werk- en denkniveau en affiniteit met verkoop en logistiek? Dan is deze uitdagende functie als Accountmanager jou op het lijf geschreven! Je krijgt de mogelijkheid te groeien in een rol waarin jij verantwoordelijk bent voor alle nieuwe en bestaande klanten in de regio Benelux. Geïnteresseerd? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is al bijna 25 jaar een internationale speler op het gebied van chemische handel en distributie. Met een hoofdkantoor in Nederland en meerdere kantoren wereldwijd, bestaat het volledige team momenteel uit 57 enthousiaste en gepassioneerde collega’s. Je komt te werken in een dynamische en innovatieve omgeving waar veel ruimte is voor groei en persoonlijke ontwikkeling. Het is echt een high-speed business!

Jij bent verantwoordelijk voor alle (mogelijke) klanten in de regio Benelux.

Functie

Als Accountmanager ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden en ontwikkelen van de relatie met bestaande klanten en het werven van nieuwe klanten. Je werkt nauw samen met de collega’s van customer service en logistiek, waardoor je tijdige levering van de producten kunt verzekeren. Regelmatig jouw klanten bezoeken is essentieel. Jij bent verantwoordelijk voor de regio Benelux. Verder houd jij je bezig met de volgende taken:

  • Volledige beheer van het verkoopproces voor accounts binnen jouw regio;
  • Dagelijkse samenwerking met alle internationale kantoren;
  • Proactief benaderen van nieuwe klanten.

Alvorens je jezelf op deze nieuwe uitdaging stort ga je eerst acht tot twaalf maanden een intern opleidingstraject volgen. In deze periode ben je werkzaam op de customer service en leer je alle ins en outs over de logistieke wereld kennen.

Functie eisen

Als Accountmanager ben jij een gedreven en betrokken persoon. Je wilt jezelf graag ontwikkelen en streeft naar optimale resultaten. Jij herkent jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur in de richting handel, economie of logistiek;
  • Je hebt minimaal één of twee jaar werkervaring in een commerciële functie;
  • Je hebt een goede beheersing in spraak en geschrift van de Nederlandse en Engelse taal en bij voorkeur in een andere vreemde taal zoals Frans of Duits;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een mooi bruto maandsalaris tussen de €2500 en €3500, afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring, met kans op een leuke aanvullende bonus, wanneer resultaten behaald worden;
  • Flexibele werktijden;
  • 25 vrije dagen op jaarbasis;
  • Mogelijkheid tot een auto, telefoon en laptop;
  • Je pensioen wordt volledig betaald;
  • Een uitdagende baan in een groeiend internationaal bedrijf;
  • Werken in een jong team, waar naast hard werken ook tijd is om leuke dingen te doen;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien in de organisatie.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Renate Leeuwenstein

T: 085-9028123
M: 06-22808990 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
E: renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.