⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Ben jij op zoek naar een zelfstandige rol waarin je jouw talenten kan gebruiken om zelfstandig projecten op te pakken? Als Sales Support Medewerker ga je een intern opleidingstraject in en word je klaargestoomd om aanvragen van A tot Z op te gaan pakken. Je hebt hierin veel contact met klanten, collega’s én leveranciers. Kan jij niet wachten om deze uitdaging aan te gaan? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe opdrachtgever is een ambitieuze, internationale organisatie actief in de voedingsmiddelenbranche. Zij zijn wereldwijd actief en hebben diverse zusterondernemingen. Je komt te werken in een platte organisatie met autonome professionals, waarin vrijheid en verantwoordelijkheid hand in hand gaan. Kenmerkend voor de organisatie is open communicatie, korte lijnen en een praktische instelling.

In verband met een samenwerkring met het zusterbedrijf uit België, zijn ze op zoek naar een Sales Support medewerker. Dit is dus een hele nieuwe functie!

Je wordt eerst maximaal een half jaar ingewerkt in België door de Sales Coördinator. Na deze periode kom je in de Hoeksche Waard te werken. Hier werken 11 collega’s op de verkoop binnendienst, verdeeld over backoffice, sales, account support en datasupport.

Functie

Als Sales Support medewerker start je met een intern opleidingstraject, maar werk je vanaf het eerste moment al mee. In samenwerking met de Sales Coördinator pak je aanvragen van A tot Z op. Met de kennis die je op doet in België van de nieuwe producten, vervul je een belangrijke rol op de commerciële afdeling in de Hoeksche Waard. Je hebt hierbij de volgende werkzaamheden:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt wat betreft deze nieuwe aanvragen; van opzet, opvolging tot aan de eerste order en de after sales;
  • Je werkt nauw samen met alle afdelingen binnen het bedrijf, alsook met leveranciers en klanten;
  • Buiten de sales ondersteunende taken, ondersteun je ook met de overige administratieve commerciële binnendienst werkzaamheden.

Functie eisen

Jij voelt je als Sales Support Medewerker helemaal thuis in een sales georiënteerde & platte organisatie. Je kunt goed zelfstandig werken en schrikt niet van strakke deadlines. Je staat stevig in je schoenen, kunt goed communiceren en hebt een sterke commerciële mindset. Hiernaast herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van commerciële economie;
  • Je bent woonachtig in de regio Zuidwest Nederland, zodat de werklocaties voor jou geen probleem zijn;
  • Je hebt minimaal 2 tot 4 jaar werkervaring in FMCG;
  • Je bent proactief, zelfstandig en overtuigend;
  • Je hebt ruime ervaring in Office pakketten, SAP is een pre;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels, Frans is een pre;
  • Je bent een verbinder die de soms tegengestelde belangen van afdelingen effectief weet te verenigen naar de beste toegevoegde waarde.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Jouw salaris ligt maximaal op €3000 bruto per maand op fulltime basis;
  • Je komt te werken in een platte organisatie waarin je veel vrijheid, uitdaging en verantwoordelijkheid krijgt.
  • Er worden uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden geboden.

Inlichtingen

Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten?
Neem dan contact op met Annemieke Bakker | Lincks Personal Recruitment

(t) 085-9028122
(e) annemieke@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.