Promovendum

Geef jouw carrière in de financiële dienstverlening een kickstart bij Promovendum! Samen met een groep jonge, enthousiaste collega’s ben jij tijdens de zogenaamde ‘zorgperiode’ van november tot februari hét aanspreekpunt voor klanten. Als klantadviseur krijg je de kans om achter de schermen te kijken bij één van de snelst groeiende verzekeraars van Nederland.

Bij wie ga je aan de slag? 
Geef jouw carrière in de financiële dienstverlening een kickstart bij Promovendum! Samen met een groep jonge, enthousiaste collega’s ben jij tijdens de zogenaamde ‘zorgperiode’ van november tot februari hét aanspreekpunt voor klanten. Als klantadviseur krijg je de kans om achter de schermen te kijken bij één van de snelst groeiende verzekeraars van Nederland.

Meer over Promovendum! 
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekerings- en sportbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 200 collega’s zijn zij elke dag bezig om het nóg leuker en beter te maken voor hun 300.000 klanten. Ze willen het leukste bedrijf zijn om klant bij te zijn én om bij te werken. Vanwege de sterke groei en uitdagende zorgperiode hebben we jouw hulp nodig!

Wat ga je doen? 
In de periode van november tot februari kunnen klanten de overstap maken naar een andere zorgverzekeraar. Dit brengt bij Promovendum veel klantcontact met zich mee. Aan de telefoon, per e-mail of via webchat: jij ziet het als een leuke uitdaging om deze klanten op professionele wijze te woord te staan, te adviseren en met slimme oplossingen te komen. En als je dan toch bezig bent, dan zorg je er meteen voor dat de klantgegevens up-to-date blijven in de dossiers. Ook ga je aan slag met reviews die klanten achterlaten op de website en monitor je de sociale media. Kom je er zelf niet uit? Dan spar je met collega’s van andere teams. Natuurlijk gooien we je niet zomaar in het diepe; je wordt door Lincks opgeleid voor het benodigde WFT Zorgcertificaat.

Wie ben jij? 
Je praat makkelijk, maar verkoopt geen gebakken lucht. In de eerste plaats omdat je inlevingsvermogen bezit en uitstekend kunt luisteren naar de wensen van de klant. Daar speel jij goed op in. Bovendien kun jij begrip opbrengen voor de klant zonder de belangen van Promovendum uit het oog te verliezen. Kortom, jij bent communicatief sterk en klantgericht ingesteld. En dan breng je ook nog mee:

  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding.
  • Veel enthousiasme en leergierigheid.
  • Een flinke dosis stressbestendigheid.
  • Probleemoplossend vermogen in combinatie met een aanpakkersmentaliteit.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Woon je ook nog op maximaal 25 kilometer van Dordrecht en ben je van november tot februari fulltime beschikbaar, dan ben jij de klantadviseur voor Promovendum!

En misschien nog wel belangrijker, wat bieden wij jou? 
De kans om werkervaring op te doen bij één van de snelst groeiende verzekeraars van Nederland. Jij weet meteen hoe het er bij een verzekeraar aan toe gaat en je leert alles over zorgverzekeringen. In de pauze kun je heerlijk eten in het bedrijfsrestaurant en op vrijdag sluit je de week af met een gezellige VrijMiBo. Smaakt dit naar meer? Dan biedt Promovendum jou na deze 3 maanden misschien wel de kans op een vaste baan, op een afdeling die helemaal bij je past. Deze functie als junior klantadviseur biedt verder:

  • Een salaris van € 1.900,- bruto per maand.
  • 25 vakantiedagen op jaarbasis.
  • De mogelijkheid om vakinhoudelijke diploma’s te halen.
  • Korting op verzekeringen (inclusief hypotheekadvies).
  • Een prima pensioenregeling.