⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Bellen jouw vrienden en familie jou als eerste wanneer hun computer vast loopt? En lijk het jou leuk om hier jouw werk van te maken? Dan hebben wij een gave baan voor je waarin jij je kan ontwikkelen tot ICT professional! Als Junior Support Engineer werk je mee aan uitdagende projecten en verleen je service en ondersteuning aan klanten. Lijkt dit jou wel wat? Lees dan snel verder!

Organisatie

Port-IT is een specialist in het aanbieden van IT oplossingen voor de maritieme markt. Het assortiment bestaat uit verschillende IT producten en services, voor zowel lokale als internationale zeevloten. Het aanbod IT services varieert van standaard support op de producten tot aan het opleveren van complete computer netwerken op zeeschepen.

Het bedrijf telt 10 collega’s, en samen streven zij een uitstekend 24/7 support level na richting de klanten. Om dit dagelijks te realiseren, willen zij het hechte team versterken met een junior support engineer. Er hangt een informele, jonge sfeer in het bedrijf waarbij ondernemerschap en gedrevenheid kenmerkend zijn.

Functie

Als Junior Support Engineer ben je verantwoordelijk voor de helpdesk, waar jij uitstekende Engelstalig service en ondersteuning aan de klanten biedt. Verder heb jij de volgende taken en werkzaamheden:

  • Basis configuratie van firewalls;
  • Testen van software;
  • Installeren van Windows op computers;
  • Schrijven van Engelstalige handleidingen;
  • Geven van support voor alle Port-IT producten.

Je voert deze taken zelfstandig uit vanuit kantoor. De organisatie biedt 24/7 service, hierdoor wordt er verwacht dat jij een flexibele werkhouding hebt om buiten reguliere kantoortijden te werken (avonden, weekenden). Natuurlijk worden deze uren passend gecompenseerd.

Als je de ambitie hebt om door te groeien, dan is dat hier zeker mogelijk. In dit geval kan je op termijn mee naar schepen voor de installatie aan boord. Deze schepen kunnen zowel in Nederland als in het buitenland liggen.

Functie eisen

Als Junior Support Engineer weet jij met jouw pro-actieve houding uitstekende ondersteuning te geven aan de klanten. Met jouw flexibele en doelgerichte instelling ben jij een échte aanwinst voor het team. Hierbuiten herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Een afgeronde mbo ICT niveau 3 of 4 is een pré;
  • Je hebt een sterke affiniteit met computers, netwerken, Windows en Linux.
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
  • Je bent resultaat- en klantgericht en bent nauwkeurig in het uitvoeren van taken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je heb een echte werkmentaliteit.

Als je de ambitie hebt om door te groeien, is het een pré wanneer je in het bezit bent van een rijbewijs B.

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris tussen de €1500 en €1850;
  • Goede compensatie voor diensten buiten kantoortijden;
  • Een prestatie afhankelijke bonus;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Direct een jaar contract;
  • Pensioenregeling;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Een uitdagende baan in een internationale werkomgeving in een jong, informeel en ondernemend team;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakgerichte opleidingen en cursussen zoals mbo 4, MCSA en CEH.

Inlichtingen

Voor meer informatie vraag naar Annemieke Bakker:

(e) annemieke@lincks.nl
(t) 085-9028122

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.