⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Als Inkoop Medewerker zorg je voor een optimale afstemming tussen vraag en aanbod van (interne) klanten en leveranciers. Je controleert orderbevestigingen, bent verantwoordelijk voor het monitoren van het inkoopproces en geeft aanbevelingen voor het verbeteren en optimaliseren van processen. Heb jij een afgeronde hbo opleiding, enige werkervaring in de inkoop of Customer Service? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw toekomstige werkgever is een internationaal groeiende organisatie waarin jouw persoonlijke ontwikkeling centraal komt te staan. Er hangt een dynamische en prettige sfeer waarin collega’s elkaar aanvullen en uitdagen. De afdeling Inkoop bestaat uit negen enthousiaste collega’s en samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bedienen van de Nederlandse, Belgische en Franse markt.

Functie

Als Inkoop Medewerker zorg je voor een optimale afstemming tussen vraag en aanbod van (interne) klanten en leveranciers. Dit bereik je door het inkoop proces en de bijbehorende administratieve werkzaamheden zo optimaal mogelijk uit te voeren. Hierbij komen de volgende werkzaamheden kijken:

  • Je plaatst inkoop orders bij leveranciers volgens de opgestelde procedures;
  • Je controleert orderbevestigingen en anticipeert pro-actief op afwijkende data;
  • Je controleert de orderverwerking, leverbetrouwbaarheid en de kwaliteit van de zendingen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het monitoren van het inkoopproces en het onderscheppen van eventuele afwijkingen;
  • Je geeft aanbevelingen voor het verbeteren en optimaliseren van processen en in overleg zorg je ervoor dat deze worden geïmplementeerd.

Functie eisen

Als Inkoop Medewerker herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur met nevi diploma en/of voorraadbeheer;
  • Je hebt 0 tot 3 jaar ervaring in de inkoop;
  • Je beschikt over een goede kennis van de Nederlandse, Engelse en Franse taal.
  • Je hebt kennis van Microsoft Office (vooral Excel);
  • Je werkt zelfstandig, bent resultaatgericht en hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent leergierig en brengt een grote dosis frisse energie en drive mee.

Ook wil jij jezelf graag ontwikkelen en heb jij het potentieel om door te groeien naar Voorraadbeheer/Demand Planner.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie bij een onderneming met een gevestigde en succesvolle naam in zijn branche, met ruimte voor eigen initiatief, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een goed salaris tussen €2400 en €2800 bruto per maand, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder uitgebreide opleidingsmogelijkheden en doorgroei binnen het bedrijf.

Inlichtingen

Meer weten? Neem dan contact op met Lisanne Volkers!

(t) 06-21370819 (Stuur me gerust een WhatsApp berichtje!)
(e) Lisanne@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.