⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve functie? En vind jij het leuk om in een hecht team te werken? Ga dan aan de slag als Inkoop Assistent! Naast administratieve werkzaamheden, ben jij de schakel tussen de leveranciers en de verschillende afdelingen. Enthousiast geworden? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is een technische organisatie en handelt in tientallen landen met hun werknemers die worden gedreven door een winnaarsmentaliteit. Zij halen het beste uit zichzelf en zijn altijd bereid een stapje extra te zetten. Maar, wel samen! Het geloof in de team-spirit is groot waardoor er nauw wordt samengewerkt en zo ook uit beste uit elkaar gehaald wordt. Door de groei van het bedrijf zijn we opzoek naar een Inkoop Assistent om de huidige Inkoop Assistent te versterken en haar gedurende haar zwangerschapsverlof te vervangen.

Functie

Als Inkoop Assistent bied jij ondersteuning aan de huidige Inkoop Assistent, omdat zij aan het doorgroeien is naar de rol van Inkoper. Je stelt inkooporders op, stuurt deze door naar leveranciers en bent verantwoordelijk voor het onderhouden van het klantencontact. Daarnaast zorg je ervoor dat alle administratieve zaken rondom de inkoop op orde zijn. Je bent zelfstandig, accuraat en beschikt over een goed inschattingsvermogen.

Functie eisen

Als Inkoop Assistent herken jij jezelf in het volgende profiel;

  • Je hebt minimaal een afgeronde opleiding op MBO niveau;
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels;
  • Je kan goed met Microsoft Office pakketten werken.
  • Je bent voor minimaal 24 uur per week beschikbaar en werken op vrijdag is een must!

De huidige Inkoop Assistent gaat in november met zwangerschapsverlof. Bij voorkeur ben je in die periode meer uren per week (32 of 40 uur) beschikbaar.

Aanbod

Naast dat jou een afwisselende baan wordt aangeboden binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is ligt er nog meer op jou te wachten. Namelijk een bruto maandsalaris tussen de €1800 en €2000 bruto per maand op fulltime basis (natuurlijk is dit afhankelijk van jouw leeftijd & ervaring), een goede pensioenregeling en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Voor meer informatie vraag naar Renate Leeuwenstein | Lincks Personal Recruitment

(t) 085-9028123
(e) renate@lincks.nl

Sollicitatie

Je kunt via de button ‘solliciteer’ rechtstreeks reageren op deze functie. Vul jouw gegevens in op het invulformulier en stuur je CV (en eventuele motivatie) als bijlage(n) mee. Jouw sollicitatie wordt dan direct gekoppeld aan deze vacature en in behandeling genomen.