⃪ Terug naar het vacature overzicht

Introductie

Heb jij enkele jaren ervaring op een Servicedesk en ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn we op zoek naar jou! Als Functioneel Beheerder zorg jij ervoor dat je op locatie en op afstand de klanten helpt met alle IT gerelateerde gebruikersvragen. Ben jij klantgericht, heb jij affiniteit met beveiligingssystemen en wil jij graag starten in een bedrijf waarin je kan doorgroeien? Lees dan snel verder!

Organisatie

Jouw nieuwe werkgever is actief in professionele beveiligingssystemen. Zij onderscheiden zich door de chique uitstraling van hun producten en hechten veel waarde aan ontwikkeling en initiatief van hun medewerkers.

Als Functioneel Beheerder ben je onderdeel van de IT afdeling. Je team bestaat uit sociale en behulpzame collega’s. Je komt terecht in een open en informele organisatie waarbij samenwerken en plezier in het werk hebben centraal staan. Ze werken hard en gaan voor resultaat. Maar, tussendoor is er ook ruimte voor een poolwedstrijd, het eten van vers fruit in het bedrijfsrestaurant en op vrijdag een drankje aan de bar met collega’s.

Functie

Als Functioneel Beheerder ben je hét aanspreekpunt voor de IT gebruikersvragen van klanten. Dit kunnen bijvoorbeeld vragen zijn over het aanmaken van een nieuwe gebruikersnaam, het activeren van nieuwe gebruikers of het doorvoeren van aanpassingen in het systeem.

Tijdens jouw inwerktraject leer je alles over de access control en workflow applicaties van het bedrijf, zodat je de klanten zo goed mogelijk kan helpen. Verder heb je de volgende taken:

  • Het opbouwen van een band met je klanten;
  • Zowel mondeling als schriftelijk klanten zo goed mogelijk bedienen bij vragen en te begeleiden waar nodig. Dit doe je zowel vanuit het kantoor in Barendrecht als ook bij de klanten;
  • Het hebben van contact met je collega’s in alle lagen van de organisatie.

Functie eisen

Omdat je regelmatig op bezoek gaat bij klanten, heb je als Functioneel Beheerder niet alleen affiniteit met systemen, maar ben jij ook representatief. Zo heb jij een open persoonlijkheid, ben jij communicatief zeer vaardig en heb je een klantgerichte instelling. Verder herken jij jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt aantoonbaar MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt 2-4 jaren relevante werkervaring in een dienstverlenende organisatie;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Je bent zelfstandig, assertief en besluitvaardig en kan goed werken in een team;
  • Je bent goed administratief onderlegd;
  • Je bent in het bezit van jouw rijbewijs.

Aanbod

En wat bieden wij jou?

  • Een salaris tussen de €2200 en €3000, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Een uitdagende functie in een dynamische en innovatieve omgeving;
  • Ruime mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de verdere groei van deze organisatie.

Inlichtingen

Ben je enthousiast maar heb je nog vragen? Neem dan contact op met Valerie!

(e) valerie@lincks.nl
(t) 085-9028126

Sollicitatie

Enthousiast geworden? Solliciteer direct via de blauwe button!
#prio2